Bebitom_3 ben oğlum 2 yaşındayken ve sonrasında bir kaç kez yurt dışına çıktım, yanımda bebek bisküvisi, tuzlu çubuk, kuru meyveler aldım. Evden de kek, peynirsiz poğaça ve kurabiye yaptım. Otele gidince buzluğa attım az az çıkardım verdim. Suudi Arabistan 3-4 saat benim bildiğim siz belki daha fazla şey götürebilirsiniz. Allah ibadetinizi kabul etsin 💐💐