Merhaba kızım yedi aylık oldu fakat bebekliğinin İlk dönemi olan aylardan bu yana çok sessiz bir kız agulama dediğimiz ya da babıldama seslerini çıkarmıyor sadece arada bağırıyor ya da ağlıyor çok fazla kahkaha attığıda söylenemez
Ama çok güleryüzlü ve etrafında olan Her şeyin farkında bir bebek ve fiziksel gelişimi iyi
Endişem bu gelişim basamağını gerçekleştirmediği için ileride dil problemi sıkıntısıyla karşılaşır mıyım
Bu durumu yaşamış olan annelerim var mı?
Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim