Ben de bir hafta boyunca 1.000 lik aldım hastanede yatış yaparak 2 aydır da aralıklı olarak alıyorum ve etrafındaki herkes baskı yapıyor ayıya bir şey olmaz diye bir şey olmaz diye çok hastalıktan sonra çok insanlar çok zorladı neyse ben neden sordum onu söyleyeyim sonrasında hemen yemeğe başlayabildiniz mi tuzlu tatlı ben çünkü hiç tatlı tuzlu yemedim bu süreçte meyve dışında tabii dugme