20 gün önce doğum yaptım ilk bebegim maalesef 1 haftalık küvez sürecimiz oldu ama çok şükür kavuştuk. Fakat şimdide uyku problemimiz var bebegim çok uyuyor ve uykusundan uyandıramıyorum. Bütün alternatifleri deniyorum alt açma topuk şıklatma vs. Ama çok derin uyuyor ve uyandıramıyorum uyandığında da memeye geldiği an uyuyor kendimi çok yıpranmış ve çaresiz hissediyorum bu durumu yaşayan anneler oldu mu tam olarak ne zaman düzeliyor? Kendiliğinden acıkıp uyanacağı günler gelecek mi