Geçen hafta hastanede 3 gün yattık antibiyotik tedavisi uygulandı hafif bronşlarda hava görüldü diye geniz burun tıkanıklığı geçmiyor hırıltılı sürekli temizliyoruz fizyolojik su ile ama geniz kalıyor birde öksürüyor sürekli değil gün içinde bir iki kez çok nadir ne yapmalıyım