pinkbutterfly06 öncelikle kimsenin size bu kadar erken kilo vermek istediğiniz için bebeğinizi düşünmediğiniz algısı yaratmasın izin vermeyin, aynı şekilde bu kadar kısa sürede kilo veremediniz diye eleştirmelerini de dikkate almayın. Düğüne gittiğinizde tabii ki doğum kilonuz olacak bu çok normal. Kilo verme işini uzman bir diyetisyene danışarak halledebilirsiniz ama lohusa döneminin bitmesini bekleyin bence. Bu süreçte hormonlarımız çok hızlı bir şekilde değişiyor ve diyet yapmak size iyi gelmeyebilir. Bol su için zaten emziriyorsanız çok susarsınız günde 3.5 litreyi zorlayın, yeşillik ve protein ağırlıklı beslenin karbonhidrata bu süreçte çok fazla ihtiyacınız yok. Süt yapar diye şekerli gıda önerenleri dikkate almayın şeker süt yapmaz. Sütü en fazla su içmek arttırır. Vücut 4 saatte bir yağ yakar, emzirme döneminde daha uzun süre açlık yapamazsınız ama en azından 4 saat içinde su ve şekersiz bitki çayı dışında ağzınıza leblebi tanesi bile atmayın ki açlık hormonu çalışabilsin ve en azından yap yakmanıza yardımcı olsun. Her şeyden önce sizi ne mutlu edecek ona odaklanın çünkü mutlu anne mutlu bebek demektir. Hayırlı forumlar dilerim :)