ozlemaryad benimde ilk ve hayatimda ilk kez boyle bir sorumluluk edindim hayatim cok rahatti ogretmenim onda bile oglenciyim dusunun uykusuzluk yasamadim hicbir zaman bu kadar yorulmadim evet anneyiz ama insaniz sonucta ve malesef herkesin cocugu ayni degil uslu aglamayan hemen uyuyan bebekler var onlardan degil benimki resmen uykuya direniyor premature yogunbakimda kaldik uzamis sarilik vardi atlatiyoruz yeni yeni simdi de muhtemelen besin alerjimiz var gaz kaka sorunumuz cok cok fazla o yüzden iyiyce yoruldum dunde banyo yaptirirken kafasinin arkasinda bingildak gibi yumusaklik sezdim yeni oldu bence diyorum esim yeni olsa aglardi vardi farketmedik bence diyor kafa sekli biraz degisti saga yatirmam gerekiyor yatirinca ağlıyor uyumuyor tam bir sey bitiyor baska bir sey basliyor