gokcez gerçekten öyle 3. Aydayken arkadaşım danışmıştı kendi bebeği için doktor 1-2 çay kaşığı kadar verebilirsin, mamadan veya emzirdikten sonra hem ağzında pamukçuk olmasını önler demişti. Bende o zaman korktuğun için vermedim Şuan da 4,5 ay oldu verebilirim artık diye düşünerek az az vermeye başladım, yine de tedirgin oldum, buraya sorayım dedim ama insanlar öyle bir tavır sergiliyor ki sanki bebeğime zehir veriyormuşum gibi iyice afallıyorum., ama her anne bebeği için en iyisini bilir aslında. Bu arada kabızlık dediğiniz bebeğin 4-5 günde bir sıvı şeklinde kaka yapmasından mı bahsediyorsunuz yoksa katı mı yapıyor. Çünkü benim bebeğim de ⅘ günde bir yapıyor da. Bu aylarda normalmiş sanırım bu durum. Ek gıdaya geçince düzeliyormuş her gün yapmaya başlıyormuş.