Teşekkür ederim herkese benden oturuyorum 4 .5 aylık oldu yavaş yavaş oturmaya da alisti 5. Ay da da sebze purelerinden vermek istiyorum 6. Ayi beklemek istemiyorum az az alıştırmak ve devam etmek istiyorum bebegim anne sütü alıyor ve kilosu boyu çok iyi şükür o yüzden de bence başlamak iyi olacak gibi çünkü şuanda bile yediğimiz yemeklerde gözü yani onun artık yenilen birseu olduğunun farkında Ömeri varsa yazar mısınız ilk olarak ne ile başlayayım