nefes-1408 merhabab bizde 9 ay 4 günlüğüz abisiyle yurutcte çok güzel.oynar anne nene dede gel.git tek tük çok güzel.kelimeler söylüyoruz uyku gerilemesi zaman zaman devam ediyor genelde üç uyku uyuyor iki uyku uyuduğu da oluyor ek gıda alıyor kilo ve boynuz kaç acaba