nefes-1408 benim bebişte yeni 9 aylık oldu. 6 aylıktan beri emekliyor o zamandan beri gün yüzü yok bana hep peşindeyim geçtiğimiz ayda da ayağa kalkıp sıralamaya başladı. Prizler, dolap kapakları hak getire. Aşırı tehlikeli bir hal aldı hiç yalnız bırakamıyorum 🙂↕️ etkinlik çok yapamıyorum peşinde koşmaktan. Oyuncak koysam da önüne azcık kurcalayıp nerede kablo var, nerede tehlikeli bir şey var oraya koşturuyor. 🫠 kedimiz var zavallı hayvan kaçacak delik bulamıyor evde, bizimki hep peşinde mem mem diye ‘adı mia’. baba mama meme diyor arada bilinçsizce anne diyor ama nadir. Öyle yani çok yoruluyorum sevgili annelerrr. Bu arada ek gıda da çok dertliyim yemek yediremiyorum bi sevemedi çocuğum 🙂↕️