Menekkse çocuktan çocuğa farkeder ama çok sürmez alışır bence. Bende oğlumu kreşe 2yaş 4aylıkken vermiştim, 1hafta 1saat kadar durdum yanında görebileceği yerde durdurdular beni. Sonra yarım gün bıraktım öğle yemeğinden sonra gelin alın artık yanına girmeyeceksiniz dedi öğretmen. İlk 2-3gün ağlamadı sonra ki günler ağladı girerken bana sarılıp bırakmak istemedi bende bırakamadım ama öğretmen yanlış yapıyorsunuz, vedalaşmayı olabildiğince kısa yapmanız lazım dedi. Siz gidemeyince daha çok ağlıyor, siz hemen giderseniz çabuk susuyo dedi ve öyle yaptım, 2hafta kadar bırakırken ağladı ama sonra alıştı bırakırken baybay annecim demeye başladı. Sizin çocugunuzda hemen alışır inşallah.