Kalbim_21 eşinizi çok iyi anlıyorum bende aynı şeyleri yaşadım. O güne kadar intihar haberlerini duyunca ailesi ihmal etmiş nasıl anlamamış derdim ama o işler öyle olmuyormuş rabbim günahlarını affetsin cehennemlik diye futürsuzlar olabilir çevrenizde onların haddini bildirin öyle birşey yok kimin cennete kimin cehenneme gireceğini bilmiyoruz " baban peygamber diye güvenme ey kızım Fatıma banada ne yapılacağını bilmiyorum diyen peygamberin ümmetiyiz biz kimse öbür tarafı garantilemiş gibi konusmasın kınamasında hayat bitmedi devam ediyor kim neyle sınanacak bilmiyoruz rabbim sizlerinde eşinizinde kayınvalidenizinde sabrını arttırsın gönül ferahlığı versin ölen kardeşimizin de ruhuna ferahlık huzur versin rabbim başınız sağolsun.