Arkadaşlar selam. Bebeğim yaklaşık 10 15 gün oldu emeklemeye başladı ama normal bir şekilde emeklemiyor bir ayağı normal hareket ediyorken diğer ayağını öne atıyor ve ayağının üzerine basarak emekliyor ayın sonunda çocuk doktoruna randevumuz var ama bu durum normal mi acaba biraz korkuyorum çevremden bazıları da erken yürümek istiyor o yüzden ayağının üstüne basıyor gibi yorumlar yaptı ben kaslarında bacaklarında bir sıkıntı mı var diye korkuyorum