Smr29 Kızlar bir kaç gündür kasığımda adet ağrısı var biraz ama bazen sanki adet sancısı gibi de değl tek taraflı ağrıyor sol yumurtalık tarafı ağrıyor yani doğumdan sonraki adetinizin ağrısı böyle olmuşmuydu? Ben şuanda üç buçuk ayım bitti doğum yapalı
melisemir Smr29 ay bendede oldu adetım olcak oldu gibi bi agrıydı leke gibi birşeyim var ne oldu ne olmadı sonra gecti 55 günlük anneyim bunarada
777laydy Smr29 şaka gibi birkaç gün önce bende aynısını yaşadım regl olurum sandım ama maalesef doğum yapalı 5 ay oluyor bu arada