Sehererkul bence mamayı vermelisin uzamış sarılık olmasın diye sütünün yeterli geldiginden emin değilsen mama vermen lazım. Mamayı sevmemiş olabilir evolvia kullanıyorum ben memnunum başka bişey falan kullanıyorsan deneyebilirsin her bebek her mamayı sevecek diye bişey Yok benim bebeğim de hiç ayrılmıyordu memeden aç kaldı ve sarılıktan yattık iki gün .. ben hemen bir süt sağma Makinesi edindim zaten bebeğin henüz çok küçük ve kolostrum (en doyurucu süt) geliyor. 25-30 cc çıkarabilirsen iki göğsünden iki saatte bir o onu mama olmadan da doyuracaktır. Gerçekten zor durumlar Biran önce atlatırsınız inşallah