Kızlar oğlum yaklaşık 1 haftadir kabız bir ara yine olmuştu normalde kabızlık sorunumuz hiç yoktu 1 aydir 2 defa oldu bir önceki olduğunda antibiyotik iğne falan kullanmıştı ondan kaynaklıdır.dedik makati catlamisti artık Dr Krem yazmisti iyileşti aradan 20 gün falan geçti şimdi yine oldu bu sefer Dr lagman yazdı onu kullandkk yaptı ama 2-3 gündür yine yapmıyor ve bu kendini çok huzursuz ediyor zeytinyağı icirdim sürdüm poposuna iyice masaj yapıyorum yok yapamıyor ben anlamadm sizce napabilirim bu arada sıvı ağırlıklı besliyorum onada dikkat ediyorum yoğurt falan yedirmeye calsiiyorum