Bir_tirtilannesi merhaba öncelikle hayırlı olmasını dilerim 🩷 bebeğim 13 aylıkken hamile olduğumu öğrendim bende. 2. Bebeğim oldu şuan 6 aylık. Çok zor zamanlar atlattım ama benim zor zamanlar atlatmamın sebebi gerçekten tek olmamdı. Bi çorba yapacak kimsem yoktu. Öncelikle bu konuda size tavsiye vermek isterim. Yardım almaktan asla çekinmeyin, herşeyi siz üstlenmeyin.
40 gün geçtikten sonra hetşeye daha adapte oluyorsunuz korkmayın, onları yan yana görünce tüm yorgunluğunuz gidiyor😊samimi söylüyorum bunu. Sakın vicdan azabı hissetme kapılmayın, karnınızdaki de sizi bebeğiniz.