iaqazade Kızlar bebeğim 3 aylıkken kesintisiz mesela ⅘ saat uyuyordu.Ama şimdi 4 ay 19 günlüğüz, 2 saatden bir geceleri miz miz yapiyo kafasini oraya buraya sola sağa doğru uzatıyor,uykusu artik 2 3 saatden bir oldu neden😢
TeomaninAnnesi iaqazade bizde ayni durumdayiz. Ama biz 3ay 20günlüğüz. Su an ayaklarimda sallıyorum uykusuna geri dönsün diye😪😪 uyurken bi anda kafasini bi oraya bi burraya atıp duruyor en sonunda elleri ile kendini uyandiriyor. Yoksa 8 de yatar 1 gibi bide 4 gibi emmeye kalkardı sadece.
umuteymeninannesi iaqazade büyüme atağı geçiriyor bir şey istemiyorlar belki diş ağrısı da vardır benim bebeğimde 3 4 aylıkken başlamıştı
polen1104 TeomaninAnnesi sağdan sola değil ama elini ayağını tutarak uyutuyoruz çünkü ciddi bi savurma ve sürekli kulaç atma gibi şeyler yapıyor hiç durmuyor eli ayağı
TeomaninAnnesi iaqazade bizde aynı dertten muzdarip. Sebebini bi bilsem. Haziran başı kontrolümüz var doktora soracagim bakalim.
TeomaninAnnesi polen1104 bizde de elleri ile yüzüne vuruyor bazen bende ellerini pijamasinib icine sokuyorum uyuyana kadar.
Ardenaden Gecici bi surec bi sure oyle oluyor snra eskiye donuyor rutinlerinizi bizmayin uyumasada o saatte uytmsya calisin
TeomaninAnnesi umuteymeninannesi bizde 8gün sonra 4ü dolduruyoruz diş başladı bizde de. Ne kucakta memnun ne yatınca. Bide 4.ay atağına girdik galiba🥲🥲