Diyetimin 6. Gününden -3 le devam ediyorum ama çok zorlanıyorum önceden hiç diyet yapmamıştım hamilelikten önce yer kilo almazdım ama şimdi o kadar zorlanıyorum ki diyet yaparken. Tatlı duskunuyum bilmiyorum ne yapicam 5 kilo fazlam kaldı onuda verdikten sonra kilomu nasıl korayacagim sürekli diyet halinde olmak istemiyorum kilo alirmiyim diye. Önceden tabak tabak tatlilar yerdim günde 3 ekmek yer kilo almazdım şimdi yediğim herşey yarıyor gibi 😞