Kızlar cok hastayım tüm kemiklerim ağrıyor bi titreme tuttu tüm heryerim ağrımaya basladi titreyerek acile gittik ateşim cok yükselmiş iğne falan yaptilar bide doktor 1000 mg amoklavin antibiyotik yazdı internetten araştırdığımda bu ilaci kullandiginizda emzirmeyi kesmelisiniz ishal ve mantar enfeksiyonlarina yol acabilir yazıyor aranızda emzirirken kullanan oldumu ben onu okuduktan sonra kullanmak istemiyorum hic icmedim daha bebegim daha önemli ben hastaligima dayanirim bi şekilde ama doktorun bana bu ilaci yazmasina sasirdim