sek_kahve Tosbikkiz en son adet olduğunuz tarihle bir hesap yaparsanız kaç hafta olduğu çıkar tahmini, google’a gebelik hesaplama yazın çıkıyor bir sürü sayfa. Yani betaya göre anlaşılmaz bir şey.. 5-6 haftalıksa alttan ultrasonla net görülür sanırım
azrasmommm Tosbikkiz 4 6 hafta arası büyük ihtimalle canım. Ben de bu değerlerde öğrenmiştim yanlış hatırlamıyorsam 5+3 dü
Tosbikkiz sek_kahve o yüzden sormak istedim acilde kan verdim ama doktor net birsey söylemedi değer az sanırım 6 haftaya göre
sek_kahve Tosbikkiz sizin yerinizde olsaydım 2 hafta sonra giderdim, hem kalp atışını da duyma ihtimali artar
Tosbikkiz sek_kahve evet bende 2 hafta sonrasına aldım eğer kese ve bebek gözükmezse çok üzülürüm büyük ihtimalle:) sabır edicem bakalım hayırlısı 🙏🌸
azrasmommm Tosbikkiz 1002 çıktığı ertesi günü gittim henüz kese oluşmamıştı. Pzt günüydü. Perşembe günü gittiğimde alttan muayene ile görmüştü keseyi. 8.haftada da kalp atışlarını duyduk