tgbayy yeşil kaka bebeklerde cok normal. Ancak uzun sürerde doktora danışabilirdiniz
Mamalar sebep olabiliyor.
Emziren annelerin yediklerinden olabiliyor.
Yine emziren annelerin ön süt, son süt dengesizliği nden olabiliyor
Alerjiden olabiliylr
Viral ve bakteriyel enfeksiyonlardan olabiliyor
Antibiyotik gibi ilaçlardan olabiliyor.
4.ayını dolduran bebeklerin karacigerden bagırsaga dökülen safra salgısının artması sonucu kaka rengi yeşil olacaktır diye bir doktor açık lama yapmıştı . Bu durum normaldir demişti.