3 ay 17 günlük bebeğim var ve neredeyse 1.5 aydır falan saçlarım aşırı dökülüyor o kadar dökülmeye nasıl kel kalmıyorum şaşırtıcı yani ve bu duruma da içten içe üzülmüyor değilim durduran yada baya baya saç dökülmesini azaltan birileri var mı neler yaptınız biberiye suyu faydalı diye de duymuştum yapan var mı aranızda