Buraya kusma ile ilgili açtığım kaçıncı post bilmiyorum… ama artık gerçekten çok üzülüyorum çok yıprandım psikolojim darmadağın. Doğduğundan beri kusuyor bebeğim ha azaldı ha azalacak diye bekleye bekleye 5 ayımızı doldurduk azalmak şöyle dursun çocuk Çeşme gibi kusmaya devam ediyor bakacağımı şaşırdım artık 2 aylıktı götürdüm Usg film bakıldı temiz geçen ay götürdüm idrar tahlili yapıldı temiz artık kafayı yicem normal olamaz bukadar kusma avcumu açtığımda kusarken avucum doluyor hatta taşıyor napacağımı şaşırdım artık kusura bakmayın biraz uzun oldu ama çok doldum kimse anlamıyor herkes birşey olmaz normal diyip geçiştiriyor ama içimdeki sesi susturamıyorum normal olduğuna bi türlü ikna olamıyorum …