Öncelikle yargılayacaklar lütfen yazmasın 🫢
3 aydır bebegimden en fazla 200 metre uzaklaşmışımdır. Aşırı memeci bi bebek mama içmiyor sadece emiyor. Biberonla daha hiç tanışmadı. En fazla 2 saatte bir emiyor.
Önümüzdeki hafta bir arkadaşımızın nikahı var eşim nikah şahidi nikaha bebekle gideceğim ama nikah sonrasi 8 ile 11 arası yemek var içkili bir mekanda. Bebeği oraya götüremem ama eve dönmek istemiyorum,eşimin katılması gerekiyor çünkü sadıç. Sütü sağıp bıraksam biberonla verseler meme reddi olur mu? Bu kadar memeci bi çocuk biberonla doyarsa durur mu? Tecrübeli anneler bana yol gösterir misiniz ilk defa kendim icin bir sey yapmak istiyorum 3 aydir 🥲