MiracAlpinveUmutunAnnesi Naciyeylmz Ben pantaloncuyum elbise giyemiyorum oyuzden 1.fotoğraf diyorum Ama 2.ve sin attığınız fotoğraftaki elbiseler de güzel
Egenin_pamugu yazın siyah giymek sıkıntı ya esmer olduğum için siyah renk tercih etmiyorum güneşi çektiği için 😁 yeşil takım çok hoş hem günlük hem bayramda da giyersin