Beren2323 Bebeğim gündüz uyurken ağlayarak uyandı aldım kustu ve uzun bi zaman susmadı ölçtüğümde ateş 37.5 ama öptüğünde dudağım biraz yanıyor az çnce uykudan uyandı ve kustu yarın doktora götürcem ama birden beden olabilir sabah birşey yoktu
MiracAlpinveUmutunAnnesi Beren2323 Benim oğlumda küçükken birden hastalanırdı Bi anda hiç birsey yokken ateşi 38 e çıkardı. Takipte kalın sabah doktora götürürsünüz geçmiş olsun
Beren2323 MiracAlpinveUmutunAnnesi sonuç ne olurdu peki ilk defa kızımın ateşi çıktı kanında enfeksiyon heralde
MiracAlpinveUmutunAnnesi Beren2323 Kanında enfeksiyon olabilir üsütmüş olabilir soğuk algınlığı olabilir. Havalarda bir sıcak bir soğuk tam hastalık havası.