1gunes Selamben_ bence gerek yok sürekli aciklama yapiliyor memur alimi yok diye tum hayallerimiz yikildi ama yine de siz bilirsiniz
biricigimasyam Selamben_ herhalde sizin bitirmenize 1 milyona yakın cocuk gelişim lisans mezunu olur. Önlisanstan memur olmak daha kolay artık görünen. Bence önlisansınızı yakmayın önlisans kpssden bir yol bulun
Sumbul1 Selamben_ 2014te girmiştim çocuk gelişiminden okul öncesine geçiş yaptım 2 yılda okul öncesini bitirip atandım.Şimdi meslekte 6.yılım🙏🏻 Siz elinizden geleni yapın.İnşallah sınavınız güzel geçer
sibelllllllll biricigimasyam cocuk gelisimden onlisans atama alanı yok ki hem niye yansın ki bitiremezse yanmaz zaten bitirirse de lisans mezunu olmuş olur
biricigimasyam sibelllllllll lisans mezunu olursa önlisanstan KPSS’ye giremez. Önlisans çocuk gelişimi atanmak zorunda değilki memuriyet olarak atanabilir
sibelllllllll biricigimasyam biricigimasyam e lisanstayken de memuriyet olarak atanabilir cocuk gelişimin atama alanı yok düz memurluklar olur anca onu da lisansta da yapabilir
Selamben_ Sumbul1 şiz ne güzel yillsr önce geçiş yapmissinz şuan için daha zor gibi.. çok okul öncesi mezunu oldu . suanlik harıl harıl clsyorum bakalım ya nasipte ne varsa sinavada az kaldı
sibelllllllll Sumbul1 merhaba bende dgsye giricem ama hem alan hem eğitim bilimleri soruluyor galiba kpssde açıktan okuyan biri için zor olmaz mi