dilanumay sallamayi birakmanizi öneririm yani bu ayakta,salama olayi dipsiz bi kuyu komsumun oglu 4 yasina girecek hala ayakta sallamadan uyumuyor ve biraktiramadi da 😔 ben de besikte sallayarak uyutuyordum 10.ayda biraktirdim yanima alip mamasini verip elini tutup uyutuyorum uyuyunca gece yatagina koyuyorum gündüz bizim yatagimizda uyuyor .