Madamehappyyyyy 18 aylıkken biraktirdim bezi sinyalleri anlayıp tuvalete götürdüm, bazen tuvalete bazen altına şeklinde ilerledi 2 yaş krizinde maalesef hepsini altına yapmaya başladı kakası gelince söyleyen çocuk asla soylememeye başladı. Beze dönmek hem psikolojik olarak kötü hissettirebilir diye dönmek istemedim ama güzelce anlatıp istersen donebilriiz diye konuştum onuda asla asla kabul etmedi. 28 aylık şimdi çok şükür oturdu düzen arada hala kaçak oluyor. Demem o ki 13 aylık bence erken. İkinci çocuğum olsa 2-2.5 yaş öncesi bezide bırakmam. Benimki evet çiş gelince pipi tutuyordu kaka yaparken söylüyordu belirtiler hazır olduğunu gösteriyordu ama çok yıprandım ben bu süreçte çok yoruldum