Benim kızım sekiz buçuk aylık uykuyu seviyor sanırım ya da ben artık rutin saatlere alıştırdığım için saati geldiğinde illa uyuyacak . Doğduğundan beri maşallah diyeyim hep sabaha kadar uyurdu ilk zamanlar ben uyandırırdım emzirmek için öyle de devam etti gitti hala uyur sabaha kadar hiç uyanmaz sağolsun geceleri hiç yormadı beni diş çıkarıyor yine de etkilemedi kızımı inşallah böyle devam eder diyelim 😄 benzer bebeğiniz var mı 🥰