balcocukkk 10 aylık bebeğim 10 aydır kullanıyorum hoffie mastic diye geçiyo bendeki gri renk. Kenar koruma falan kullanma gerektirmiyo o yüzden çok hoşuma gidiyor malum anı bebek ölümü diye bir şey var ve çok yaygın ölümler o yüzden özellikle park beşik aldım. Kenarlık kullanmamak için nevresim de almadım sadece lastikli çarsaf kullanıyorum. Uyku tulumu ile uyuyo Dr ların önerdiği gibi. Bide hareketli bir çocuk ayağa kalkıp kendini atıyor geri yatağa. Ahşap alsam kafa göz kalmazmış. İyi ki park yatak almışım. Zaten ani bebek ölümünü araştıran bir kişi başka beşik bakmaz diye düşünüyorum. Alırken dikkat edilmesi gereken özellik 1 kesinlikle anne yanı olmalı bence
2 alt kademeye inince fermuarlı kapısı olmalı ben bu 2 özelliğe dikkat ettim alırken. Bide alt açmalı kenarında bölmeleri olan modele gerek yok bence. Ben keçe bez çantası aldım gece komidin üstüne koyuyorum bez değişirken pratik oluyordu. İlk zamanlar. Alt açma zaten gereksiz özellikle sezeryan olunca 😂 bebeği beşiği alıp emzirip hemen yatakta bezini alıp yerine geri koyuyodum yataktan kalkmadan