baroayse Oğlum 3 yaş 4 aylık , gelisim olarak bı sıkıntısı yok çok şükür ama bazen kendi kendine gülmeye başlıyor, dur süs dedikce dahha abartıyor, gulmese de yüksek sesle anlamsızca bağırıyor ,aynı şeyleri yaşayan var mı merak ediyorum
Sevda_06 baroayse benim kızımda uc yasinda ve aynı şeyleri yaşıyoruz üstelik benimkisi hayali arkadaşlar ediniyor onlarla konuşup gülüyor oynuyor
Belcim30 baroayse benim kızımda yapıyor bazen burda bir yazıda okumuştum bilgilendirme yazıyorlar ya ilk bu siteye girince çocuk korktuğunda da anlamsız gülermiş utandığında bu bir savunma mekanizması gibi bir seymiş.. Benim kızım çok uykulu olduğunda sarhoş gibi olur öyle bir gülme krizi tutar 😁
baroayse Sevda_06 benimkinin de var hayali arkadaşı adı geku😊ona alıştım ama gülmesi korkutuyor beni artık,
Mnli Sevda_06 hayali arkadaş kötü bişey değil ya benim oğlum da 4.5 yaşında olacak hayali arkadaşlarla oyun kuruyor geçen berberde konuşuyormuş berber de bu hep böyle konuşur mu kendi kendine demiş kayınpederimle kayınvalideme dert olmuş 😂 ben de e ne var bazen ben de kendi kendime konuşuyorum dedim iyice dert olmuştur gelin de deli diye
Sevda_06 Mnli 🤣 yok ya çocuk ne güzel oynuyo hayal kuruyo e simdi bozimkiler de gorse aynısını der benim kıza hemen hacıya hocaya götürelim falan filan 😅