serapkzms Kızlar bu havalarda hangi numara tog kullanmalıyım odamız 21 22 derece bebeğim örtünmeyi hiç sevmiyor sabaha karşı soğuk oluyor kaç numara ve altına ne giydirerek kullanmalıyım? Birde hangi marka önerirsiniz?