cansu3545 çok memnun kaldım inanmıyordum ben ama hem diş süreçlerini kolay atlattık hemde salya falan olmadı, uysal bir bebek normalde ama kopmuştu tamire gönderdim aldığım yere ve 15 gün falan takamadık oğlum adeta evrim geçirdi tanıyamadım huzursuzluk muzurluk ne çektiğimi ben bilirim o yüzden ben inanıyorum artık ve faydasını çok gördüm. 3.5 aylıkken takmaya başladım 20 aylık şuan çıkarmadım hiç.