Lucy ya bu süt olayına ben hep bizi örnek gösteriyorum kardeşimle. Aynı sizinki gibi Benim erkek kardeşimde aşırı sütçü hala daha oturur litre litre içer 27 yaşında şuan. Bende yoğurtçuyum sütü asla sevmem. Kardeşim sürekli hastadır, geniz eti vardır, bağışıklığı düşüktür, hep öksürür, alerjileri vardır vs ama boyu çok uzun🤣 benim boyum ortalama ama sağlığım yerinde kolay kolay hasta olmam çok şükür.. bu sütün zararlarını okudukça hep gerçekten süt yüzünden mi kardeşim böyle diye düşünüyorum açıkçası