Glchn_shngl Kızlar doğum yapalı 3 sene oldu doğumdan sonra alnımda ve dudak üstünde lekelenme oldu ilk başlarda kendi kendine geçeceğini söylediler ama 3 senedir geçmedi çıldırcam artık aynaya bakasım gelmiyor yüzğnde lekelenme olup düzelen var mı?
Glchn_shngl Oglusgul cilt bakımı da yaptırdım ben ona rağmen geçmedi ya ne olacak yüzümüz böyle kalacak mı sinir bozucu
Oglusgul Glchn_shngl hadi ya bende cilt bakımına gitmeyi düşünüyodum belki geçer diye. Valla bende çok mutsuzum bu durumdan kendimi çok çirkin hissediyorm😏
Glchn_shngl Oglusgul yosun peeling yaptırdım yüzüm tamamen soyuldu bi süre sanki hafifledi gibi oldu ama şimdi güneş görmeye başlayınc tekrar geri geldi lekeler güneş kremi kullanmak da bir işe yaramadı evde doğal maskelere sardım bir de onu denicem valla zerdeçallı pirinç unlu maske varmış belki burda böyle bir maskeyle kurtulan vardır diye düşünmüştüm 🙄
masalsaretekin Bende de aynı sorunlar vardı narcıssa leke giderici aldım Aslında umutsuz şekilde almıştım yüzüm beyazlamaya başlayınca devam ettim çok iyi ürün tavsiye ederim
Oglusgul masalsaretekin narcıssayı bende gördüm ama işe yaramaz diye almadım. Yorumlarda hep çok güzel sahte yorum mu bilemedm. Bende bi deneyim bari