Bebeğim 34+4 2820 doğdu hastaneden çıkarken 2600 e gerilemişti şimdi 60 günlük 4.400 civarı. Doktorumuz kilo alımı güzel diyor fakat ben birazcık daha fazla alsın istiyorum emziriyorum anne sütü ile besleniyoe. Aslında çiş kaka sayısı da normal hatta kaka günde 5,6 oluyor dolu dolu. Önerisi olan var mıdır acaba?