Kızlar öncelikle hepimize bu gece deliksiz uykular diliyorum ama nerdee😂 Kızım 11 aylık anne sütü+ ek gıda alıyor gece 5-6 kez emmek için uyanıyor (alışkanlık biliyorum) gece beslenmesini kaçıncı ayda bıraktınız? Nasıl bıraktınız? Öneri fikire açığım doktoru 6 aydan itibaren kesebilirsin artık gece 1 kez emmesi yeterli demişti ama hiç cesaret edemedim daha mamada almıyor bu zamana kadar hiç sevmedi burda uyandığında su verenleri okumuştum daha önce nasıl bir yol izlediniz