Prensesannesi38 Antibiyotik kullanıyorum perşembe akşamdan itibaren fakat şikayetlerim devam ediyor akıntı kesilmedi, nette 2 hafta da sürebilir diyor ama etki etmiyor mu daha 10 günlük ilaç var bitmesini mi bekleyeyim ??
2kiz Prensesannesi38 hem fitil hem antibiyotik vermesi gerekir bence kullanın ilaçlar i geçmezse fitil de isteyin
Melike-emirasaf Prensesannesi38 bi toz icmistim ben anında kesmisti ama adını unuttum ya eczaneye bi danışın
Prensesannesi38 Melike-emirasaf direk fitil veriyor onlar antibiyotik doktor yazmalı dediler zaten verdi doktor ama yeterli mi değil onu anlamadım şikayetlerim azalması için tamamen bitecek mi bu antibiyotik bunu öğrenmek istiyorum
Prensesannesi38 Zahire38 bana 20 biri diğeride 20 iki antibiyotik yazdı toz dediğiniz ne oluyor hangisi
Minedmn Prensesannesi38 ergenligimden beri hasta olacağım zaman ilk enfeksiyon ve mantar gecirirdim evlendim hala olmaya devam ediyor hep ilaç kullandım hep fitil kullandım ne yazikki geçmedi taaa ki doğum yapana kadar doğumdan sonra resmen hiç olmamış gibi geciverdi nedenini bilmiyorum ama çok şükür ki atlattım
Zahire38 Prensesannesi38 tek kullanımlık bı toz var akşam son idrardan sonra içiliyor sabaha kadar idrara cikmiosun
Bafrapidesi Fitil baya etkili olmustu bende ama bilemedm 3 gun ara ile kullanilan bir fitildi benimki eger oyleyse daha etkisi devam ediyordur