Bebeğim 3 aylık sütüm çok tazyikli her yöntemi demedim yok olmuyor bebeğim her emmede boguluyor resmen bogazında kalıyor nefesı kesılıyor her oyle oldugunda sanki ilk kez yasıyorum gıbı korku panık oluyorum emzirmek korkum oldu artık napacagım aynı durumu yasayanlar sız napıyorsunuz çok üzülüyorum bebeğim rahat ememiyor memede aglıyor bogazında kalıyor bu durum psikolojimi bozdu artık