honorrosa hiç telaş yapmayın aynı bizimde öyle oldu doğduğu zaman çok ağlamıştı alt değiştirirken çok ağlıyordu sesi kısıktı yani boğuk boğuk yan odadan duyamıcam diye korkuyordum. Doktor normal düzelir o dedi bi sıkıntı yok dedi 1 2 haftaya geçti. Yada diğer şüphem mama içti ilk doğdunda o mamanın ısısından kaynaklı olabileceğini de düşündüm ben bunu sormadım doktora ama normal bir durum dedi