gizemarya35 Hanımlarrr yardımınıza ihtiyacım var!! Biz 1.5 ay erken doğduk o yüzden de doktor 4.5 aylıkken ek gıdaya gecmemizi söyledi maşallah kızım Cok iyi yiyor fakat 6. 5 aylığız. 1 haftadır kabızlık sorunu yaşıyorum bunu çözmem için ÖNERİLERİNİZE İHTİYACIM VAR 🙏🏻🙏🏻
mervemuhammed5219 gizemarya35 biz de 6 aylığız aynı sorunu yaşıyoruz :/ , ne zeytinyağ ne başka birşey henüz fayda etmedi
melisamoms gizemarya35 Şuan ek gıda sürecinde zaten bebeğiniz yaş kayısıyı haşlayın biraz suda bilendir edip zeytinyağı ekleyin 1 tatlı kaşığı kadar benim kızıma çok iyi geliyor
gizemarya35 emilia hemen hemen her gün veriyorum ve suda veriyorum 🤷🏻♀️ Kayısı da kaynatıp verdim ara öğün
emilia gizemarya35 Kayısı, kuru erik, kuru inciri meyve suyu yapıp vermiştim. Biz her daim kabız oldugumuz için artık ne yapacağımızı şaşırdık. Kefir de kabızlığa iyi geliyor, bir de kabak çorbası.