peri001 gündüzleri genelde uyandıktan sonra emziriyorum sonraki uykuya geçeceğinde karnı tok oluyor zaten Her uykudan önce rutin olarak altını değiştiriyorum Beşiğine yatırıp, ağlamaması için beşikteyken konuşuyorum oynuyorum uykuya dalıyor Tabi bazen inleyerek uyuyor Ağlarsa kucağıma alıp sakinleşince geri bırakıyorum birkaç kere deniyorum Ağlamaya devam ederse zorlamıyorum uyutmak için