yasminoya Bebeto_Be benim arkadaşım 2,5 yaşında verdi . Çok memnun halinden. Kendi de çalışmaya başladı. Ama kuzu çok güzel konuşuyor, kendini güzel ifade edebiliyordu. Bence kreşe verdiğimizde kendini güzel ifade edebilmesi önemli.
Bebeto_Be yasminoya biraz da konuşsun diye aslında bakıcı bulmak zor kreş daha mantıklı geliyor ama saat olarak çok ev ortamı değil diye düşündürüyor işte