Merhaba hanımlar gebeliğim de ayaklarım çok şişiyordu çok fazla ödemim hatta bacak reflüm bile vardı sonucunda tırnak batması yaşadım ve kestirdim batan kısmı gerçekten çok ağrılı ve sancılı bir süreçti 4 ay sonra tekrar yaşadım ve yine kestirdim var mı başına gelen tavsiye olan podolog tanıdığınız yada ?