HiraNurveAnnesiii Çevremde bı kaç kişi remington al dediler baya övduler,intte baktım arzum marka alanda var bayaaaa Sizce hangisi ???
ikiprensesbebiss HiraNurveAnnesiii remington beş senedir kullanıyorum uzun ömürlü istiyorsan kesinlikle öneririm
Iremylcnkya07 HiraNurveAnnesiii braun stain hair 7 benim kullandığım 10 yılı vardır hala taş gibi ve çok güzel düzleştiriyo
suheyla92 HiraNurveAnnesiii ikisi de degil braun ya da babyliss alin en saglam ve iyileri bunlar. Benim 10 senelik braun satinliner düzleştiricim hala sapasaglam
Busegr Kuaförlerde kullanılanları kullanırmışsınız bilmiyorum ama ben kullanıyorum trina 3 senedir kullanıyorum memnunum bundan öncekinde braundu tabi zaman geçtikçe deforme oldu ama bunda henüz bir deformasyon söz konusu değil
One-life HiraNurveAnnesiii 15 yıldır arzum un geniş düzleştiricisini kullanıyorum hatta bi süredir kızım da kullanıyo tık demedi ve çok kolay düzleştiriyo tavsiye ederim
dilarademiry HiraNurveAnnesiii remington ve trina öneririm ikisi de taş gibi trina profesyonel düzleştirici kuaförlerde kullanılır remington daha ev tipi bir de trina daha ucuz