8 aylık bebeğim vitrinin kenarına tutunup dizleriniz üzerine kalktı ben de takip ediyordum o sırada. Fakat dalgınlığıma geldi bi anda ellerini bıraktı ve alnını vitrinin kenarına çarptı. Kenarı sivri değil baya yuvarlak vitrinin. Kızardı şişti hafif morardı. Krem sürdüm onlar geçti hiçbişey kalmadı. Gözlemledim arka arkaya üç kere üşümüş gibi titredi başka da olumsuz bişey gözlemlemedim şu ana kadar. Öğlen falan oldu tabi bu olay. Tedirginim şu an ne yapmalıyım kızlar?