Aselsmommy Başlıkta okuduğunuz gibi yoook anacım yürümüyor koltuk kenarlarından tutunarak yürüyor tutunup kalkıyor koltuklara çıkmaya çalışıyor ama ayakta dengede durayım yürüyeyim yok 2 adım atsa bile hop oturmak istiyor ellerini tutunca da yürüyor ama bırakmaya çalışıyorum asla izin vermiyor ben 10 aylıkken eşim 9 aylıkken yürümüş nasıl yürümüşüz ya anlamıyorum moralim çok bozuluyor 18 aya kadar normalmiş ama çevremdeki insanların bebekleri ya küçük yada birkaç ay büyük hepsi yürüyor imalı laflardan da sıkıldım her çocuk farklı biliyorum ama ister istemez stres yapıyorım üzülüyorum
sifirekran_bolkitap Aselsmommy 15 aylıklen yürüdü ama hiç düşmedi. Kendinden emin olmayı bekliyor bazısı😊
Minikkoalam0404 Aselsmommy benimkide 13,5 aylık şükür bir yürümemiz kaldı bizimde bence cesaret bekliyorlar 🥰
Sevvl Aselsmommy benim ikizlerim biri tam yaşında diğeri 14 aylık yürüdü 1 haftadır falan yürüyor hatta dışarda falan elimizi bile tutmuyor acayıp cesaret geldi korkaktı acayıp 9. Ayda sıralama başladı ama asla yürümüyordu sonra baktım üzülüyor ikizi gittikçe gitmek istiyor gidemıyor ağlıyo aldık esımle aramıza hergun 1 hafta boyunca cesaretkendırdık onu o düştü biz kaldırdık aferın aferin bak acımadı bisey yok diye diye 1 hafta sonunda yürüdü ve dedik keşke önceden yapsaydık
Meri-Mel Aselsmommy Canım korkmuş sanırım üzerine gitme ,tıbbi olarak herşey hazır zaten bir iki haftaya belki yürür bile cuma hurafesini dene🙈😂
aslananne27 Aselsmommy benim oğlum 17 aylıkken yürüdü aynı senin bebeğin gibi koltuklara tutunup kalkıyor du sıralama da vardı ama yürüme ye gelince korkardı yürüme arkadaşı aldık onunla cesaretlendi 😂
Meteninanasi Aselsmommy benim oğlum da 14 aylık yürüdü hemde bir hafta içinde yürüdü yani elinizi tutuyorsa yakın yerler de araba kullanmayın ben markete filan hep elinden tutup götürdüm parka elinden tutup götürdüm heveslendi bir hafta içinde yürüdü mutlaka deneyin bana da bi arkadaşım söyledi hadi ordan evde yürütüyorum zaten ilgileniyorum dedim ama çocuk bi dürtü bekliyormuş demek ki
tmyckr Aselsmommy bu anlattığın aynı benim kızım olabilir kesinlikle 14 aylık yürümüyor koltuğu boydan boya dolaşıyor ama elinden tuttun mu hop oturuyor hemen. Bence tembellikten biraz da yürümüyor olabilirler üzülme hiç bak aynı şeyleri yaşayanlar da var çocuk bu vakti zamanı gelince yürüyecek nasılsa zorlamamak gerek diye düşünüyorum sadece
Brnnur Aselsmommy benimde kızım 13 aylık sizin dediğiniz gibi ayakta uzun uzunda duruyor sadece adım atmıyor doktoruylada görüştüm gayet normal olduğunu söyledi fiziken hazır olduğunu sadece cesaret edemediğini söyledi 18 aya kadar normal ama bi iki aya zaten yürür dedi doktorumuz ☺️
Alpbaby 14 aylık benimkide dediğiniz gibi tutunup yürüyordu 2 gün önce kendiliğinden ellerini bırakıp yürüdü 😂
Tubasahra Aselsmommy Benim oglum da 18 aylik yurudu her çocuk bir olmuyor Etrafı da duymayin baska yapacak birseyiniz yok malesef
alpinanneesi Aselsmommy bende öyleyim bebeğim 15 aylık olcak neredeyse aynı dediğiniz gibi benimki 2 adım bile atmıyor sizin atıyormuş sadece tutunup kalkıyor koltuklara tutunup gidiyor o kdr bende bekliyorum ama dediğiniz gibi milletin hala yürümedi mi neyse üzülme demesinden bende çok bktm
Usnac1995 Aselsmommy Benim oğlumda 14.5 ayda ilk adımlarını attı 15. Ay adam akıllı yürümeye başladı. Çok nadir düşüyordu, direk güzel yürüdü diyebilirim. Vakit var daha boşuna canınızı sıkmayın, bir bakmışsınız yarın yürüyor, anlık oluyor herşey
Alpbaby Minikkoalam0404 birden yürüdü hatta ne zaman yürüyecek diye bekliyodum ayakta duruyordu adım atmıyordu
afraybars1 Aselsmommy üzülmene gerek yok canım 18 aya kadar normal hatta benim komşumun oğlu yürüdüğünde 22 aylıktı Benim oğlumda 14 aylıkken yürüdü kızım 11 aylıkken yani çocuktan çocuğa değişiyor bu hepsinin gelişimi farklı canını sıkma
ard_ary_1308 Aselsmommy sen istediğin kadar destekle ne zaman isterlerse o zaman yürüyüp koşuyorlar bnm kızım çok erken emekledi tmm dedik bir yaşına kalmaz yürür 18. Ayın sonunda yürüdü 😂 Zaman ver annesi olucak bol bol parka götürün orada koşan çocukları görsün belki tetikler